Cresterea accentuata a preturilor, razboiul de langa Romania, majorarea dobanzilor, reprezinta motive de ingrijorare pentru consumatorii romani de servicii si produse financiare. Reprezentantii sistemului bancar transmit consumatorilor, prin intermediul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), ca se incearca gasirea de solutii pentru problemele intampinate in relatie cu bancile si ca sistemul bancar este pregatit pentru posibile situatii neprevazute. Oamenii sunt sfatuiti sa anunte banca din timp atunci cand intampina dificultati. Ce spun bancherii despre amanarea ratelor, intr-un sondaj de piata realizat de CSALB.

Consumatori, reprezentanti ai Asociatiei Romane a Bancilor, presedinti sau vicepresedinti ai bancilor comerciale participa alaturi de conciliatorii CSALB la o serie de intalniri care au ca obiectiv educatia financiara a consumatorilor si recomandarea concilierii in relatie cu banca, pentru rezolvarea problemelor financiare. O sectiune a site-ului CSALB este dedicata educatiei financiare, iar mesajele campaniei de informare pe care CSALB o lanseaza sunt legate de rapiditatea, gratuitatea si eficienta concilierii in rezolvarea problemelor aparute in derularea contractelor.

SURSAEconomica.net
Articolul precedentCatalin Drula: PNL si PSD sunt niste uriase agentii de plasare a fortei de munca la stat
Articolul urmatorSegmentul asigurarilor de viata a inregistrat in 2021 cea mai mare crestere din ultimii ani, arata UNSAR